29 Eylül 2014 Pazartesi

PATİK -BANDANA TAKIMIMIZ :)

Merhaba sevgili blogger arkadaşlarım:) 27. haftadan selamlar .Her gördüğüm güzel şeyi yapmaya kalkınca benim hazırlıklar bitmeyecek gibi görünüyor :) Hediye yapmam gereken kişiler var onlara geçemedim henüz:) Dantelli bandana ve patik takımımız ve diğer bandana modellerimiz.Kızımın benden fazla ayakkabısı oldu ve herbiri güzellikte birbiriyle yarışır durumda :)Allahım sağlıkla giydirmeyi nasip etsin tek isteğim bu:)
    Diğer hazırlıklarımı FACEBOOK sayfamdan takip edebilirsiniz .Çünkü önce orada paylaşıyorum.

           








SEVGİYLE KALIN:)

2 yorum:

  1. Ne hoş hazırlıklar bunlar,bir nevi bebek çeyizi olmuş.Ellerinize sağlık.Allah sağlık ve mutlulukla kavuştursun sizi,sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim nursel hanım evlenirken bu kadar hazırlık yapmamıştım halen ne eksik daha güzel ne yapabilirim diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil

Bunlar da hoşunuza gidebilir: